نقد و بررسی فیلم هندی Phone Bhoot 2022

16 نوامبر 2022
0 600 بازدید

در این مطلب می پردازیم به بررسی فیلم Phone Bhoot ( تلفن روح ) و نقطه نظرات منتقدین در مورد فیلم .

در این فیلم بازیگرانی همچون کاترینا کایف ، سیدارت چاتوردی ، ایشان خاطر ، جکی شروف ، شیبا چادا ، نیدی بیشت ، مانو ریشی چادا و با حضور افتخاری پولکیت سامرات ، وارون شرما ، مانوج شرما و مانجوت سینگ بازی می کنند .

کارگردان : Gurmmeet Singh

تهیه کنندگان : Ritesh Sidhwani و فرحان اختر

مدت زمان فیلم : ۱۳۶ دقیقه

تاریخ اکران : ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱

این از مشخصات فیلم ، حال می پردازیم به نظرات برخی از منتقدین هندی در مورد فیلم :

 

کومال نهتا ( Komal Nahta ) از کانال Zee ETC Bollywood  :

در مجموع یک فیلم سرگرم کننده ی خوش نویس ، خوش بازی و خوش ساخت است که می تواند در مولتی پلکس های خوب و سینماهای تک نمای سطح بالای شهرهای بزرگ با قدرت جوانان و مردم پولدار جامعه خوب عمل کند . اما عدم تمایل مردم به حضور در سینماها برای فیلم های از این دست ( که بیشتر رو پلتفرم های OTT تمرکز می کنند ) می تواند بر گیشه ی آن تاثیر منفی بگذارد که در نهایت باعث شکست آن شود .

 

آنوپاما چوپرا ( Anupama Chopra ) :

یکی از آن دسته از فیلم های کمدی است که سازندگان آن همه چی رو می سپارند به صحنه ، به امید اینکه جواب دهد ؛ نمایش های سردرگم و طنز های مسخره در فیلم نمایان است ، در کل می تواند در حین تماشا تایم خوبی براتون باشد اما به مراتب گذرا است و خیلی زود فراموش می شود .

 

سایبال چاترجی از کانال NDTV :

فیلم در این ژانر آنچنان تحول کننده نیست اما حس یک مهمونی فیک است که همه چیز فقط ادامه پیدا می کنه ، نقطه اصلی فیلم همینه که تاسف وار نیست ؛ فوروارد کردن فیلم به جلو نمی تواند کار سختی باشد .

او نمره ی ۲٫۵ از ۵ به فیلم داده است .

 

Rachana از Times of India :

یک کمدی التقاطی و خارج از چارچوب است ، شخصیت ها که یادآور فیلم انداز اپنا اپنا هستند نقش خود را بسیار جدی گرفته اند که این راه را بر طنزی که در فیلمنامه گنجانده شده هموار میکند ، بطور کلی کمدی ترسناک گورمیت سینگ منحصر به فرد است که با آثار سالهای گذشته اش فاصله دارد اما شایسته ی یک بار تماشا از سینما را دارد .

ایشون نمره ی ۳٫۵ از ۵ رو به فیلم داده است .

 

سونیل از News18 :

کاش نیمه اول فیلم منو می خنداند ، نیمه دوم به طرز وحشتناکی عجیب و غریب است ، باید هوشمندانه تر ترسیم می شد ، فیلم به سمت اوج آشفتگی پیش می رود که مشکل اصلی در همینجاست ؛ بطور کلی این فیلم می تواند هر سلیقه ای را قلقلک دهد .

ایشون نمره ای ۲٫۵ از ۵ را به فیلم داده است .

 

Shubhra از سایت Indian Express :

هیچکس فکر نمیکرد که ایده ی یک خطی دو پسر که با یک روح خانم سرگرم می شوند و باهاش بازی می کنند ، شایسته ی ساختن باشد ، فیلم به هیچ وجه خوب نبود و از جنبه کمدی رنج می برد ، فقط می تونم بگم که این فیلم یک اشتباه بود .

ایشون نمره ی ۱٫۵ از ۵ را به فیلم داده اند .

 

Nitin Jain از سایت Glamsham :

به طور کلی اجازه ندید که ” روح ” شمارو در مورد داستان گمراه کند ، اگر سازندگان سعی می کردند به گیشه تمرکز کنند این ایده می توانست با یک کمدی متفاوت به اسم ” bhootiya ” یا به عبارتی روحی شکارچی فوق العاده تر باشد .

ایشون نمره ای ۲٫۵ از ۵ را به فیلم داده است .

 

Desimartini از سایت Desimartini :

فیلم می تونست تلاشی خلاقانه برای ارائه یک کمدی ترسناک عجیب و غریب داشته باشد ، اما اگر نیمه دوم فیلمنامه به این شدت لنگ نمیزد ، با این حال به جهت حضور مجذوب کننده ی کاترینا کایف ، ایشان خاطر و سیدارت چاتوردی این فیلم را تماشا کنید .

ایشون نمره ی ۳ از ۵ رو به فیلم داده است .

 

تاریخ انتشار کیفیت بالای فیلم فعلا اعلام نشده اما ما همواره در حال چک کردن هستیم تا به محض منتشر شدن ، آنرا ترجمه و تقدیم شما کنیم .

سخن پایانی : در مجموع هر فیلمی بنظر بنده خوبی ها و ایراداتی دارد که قطعا همه اشون ارزش یک بار دیدن را دارد ، اما اول باید تکلیف خودمون رو مشخص کنیم ، اینکه بخواهییم در حین تماشا ، از فیلم ایراد بگیریم و هی غر بزنیم ؟ و یا اینکه با تمام کاستی ها بشینیم از فیلم لذت ببریم ؛ مطمئنا یک فیلم خیلی بد نمیتونه شمارو مجاب کنه که گزینه دوم رو انتخاب کنید اما اگر به میزان قابل توجهی سعی داشته باشید خودتون رو قانع کنید که این فیلمی که میخوام ببینم یک فیلم لول بالا نیست ، پس نباید انتظاراتم بالا باشد ؛ در این صورت شاید بتونید حداقل به اندازه مدت زمان اون فیلم ، فارغ از غوغای جهان باشید .

پایان

دیدگاه کاربران